Szeretettel köszöntelek a Seat Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Seat Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Seat Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Seat Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Seat Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Seat Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Seat Club közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Seat Club vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
A SEAT brit leányvállalata néhány hónapja bemutatta a Leon Ecomotive Prototípust, amely egyetlen feltöltéssel 10 ezer mérföldet (16,093 km) képes megtenni. Persze nem a megszokott
tartályba kerül a gázolaj, hanem egy új gigantikus elembe. A prototípusba ugyanis 545 literes tankot szereltek be.
A SEAT felhívja a figyelmet, hogy az autón hagyományos üzemanyagtöltő nyílás nincs, mert köszönhetően a minden brit SEAT-ra vonatkozó 10 ezer mérföldes szervizintervallumnak, az autót majd a márkaszervizben töltik fel üzemanyaggal.
Két új motor jelenik meg a SEAT Exeo kínálatában. Nem tökéletesen új motorokról, csupán továbbfejlesztett változatokról van szó.
Az 1,8-as, illetve 2,0 literes négyhengeres benzinmotorokban a turbónyomás növelése mellett az olajszivattyú újult meg. Mindkét motor tíz lóerővel gazdagodott, így a kisebbik már 160 lóerős, míg a nagyobb hengerűrtartalmú 210 lóerőt teljesít.
Az 1,8-as motor maximális nyomatéka 250 Nm, amit 1500 és 4500 Nm között folyamatosan produkál.
|
|
14 éve | Major Krisztián | 2 hozzászólás
Zöldnek lenni nemcsak környezetünknek hasznos, hanem trendi is egy jó ideje. Én azt mondom, inkább ez legyen a divat, mint a trapézgatya.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Utolsó hozzászólás